• وبلاگ : از قرآن بپرسAsk quran
  • يادداشت : آثار سفر در قرآن
  • نظرات : 1 خصوصي ، 17 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     

    سلام

    صحنه ها و نقلهايي كه در تاريخ است (در مورد رفتار كردار و سخنان امام حسين (ع)) نشان از اين است كه همه دغدغه امام قبل از جان خودش و خاندانش و اصحابش.بصيرت مردم كوفه بود.ببينيد چه امام رئوف و مهرباني. كي حاضر ميشه اين چنين امامي را شمشير به رويش بكشد. همه امامان اين طور بودند. ولي اي كاش مي دانستند.و اي كاش امروز ه هم اين و بدونيم تا خداي نكرده به سر نوشتي مانند اهل كوفه دچار نشويم.عاشوراي حسيني تسليت باد

    سلام خدمت مديريت .مطلب وبلاگتان را مطالعه كردم .اگه امكانش براي شما فراهم بود به وبلاگ ما هم سر بزنيد.تا از نظرات و پيشنهادات شما بهره مند شويم و اگر احيانا سوالي اخلاقي داشتيد در خدمت باشيم.


    سلام وبلاگ خوي بود مطالب خوبي هم نوشته بودي به وبلاگ خوبي دست كردي اجازه بدي تو وبلاگم ميزبان شما باشم با يه سري مطالبي كه اميدوارم به دردتون بخوره سوالي هم داستي برام بفرست تو بخش نظرات گرچه حتما نظر شما رو در باره مطالب تكرار ميكنم در باره مطالب خواستارم پس منتطرتم تا دوباره بهت سر بزنم
    سلام
    من نمايندگي فروش قلم قاري قرآن را دارم .
    اگر كسي مايل بود خريد كند من درخدمتم
    http://www.avestashop.com

    سلام دوست عزيز

    از مطالب وبلاگتون لذت بردم

    حتما تا حالا توي اينترنت به اين بزرگي با سايت هاي تبليغ کننده زيادي روبه رو شدي و احتمالا مقداري بدوبيراه بهشون گفتي!!

    امروز مي خوام چيزي رو يادت بدم که شايد قبلا نمي دونستي!

    ولي يک سايت هست که استفاده از اون براي ما افراد مصرف کننده هم مفيده!!

    من از اين سايت استفاده کردم و اطمينان ميدم شما هم که الان ثبت نام ميکني از اون راضي بشي

    شما مي توني براي عضو شدن و شروع به کار کردن روي لينک زير کليک کنيد

    http://www.IranianKala.com/AdsAffiliate.php?AdsID=18790

    اين هم مزاياي استفاده از اين سايت:

    شما ميتوانيد با تبليغ يا معرفى كردن محصولات اين سايت در سود فروش بيش از 1000 فروشگاه عضو سيستم ايران مارکت سنتر سهيم شويد.

    در اين سايت محصولات متنوعي با پورسانت هايي تا 75 درصد از قيمت کل کالا تعريف شده است که اگر خريدار از طريق تبيلغات شما يکي از اين محصولات را خريداري نمايد، پورسانت مربوطه به حساب شما منظور مي شود. پورسانت برخي از محصولات به حدي بالا است که تقريبا بيش از 90 درصد از سود فروش، براي تبليغ کننده منظور شده است.

    :: ويژگي هاي اين سيستم ::

    - تبليغ کنندگان ميتوانند با استفاده از هر شيوه تبليغاتي مانند بنر، لينک، ارسال ايميل تبليغاتي و غيره به کسب درآمد بپردازند.

    - در اين سيستم تبليغ کنندگان در سود فروشگاه ها سهيم خواهند شد و با توجه به محيط رقابتي که بين فروشندگان وجود دارد، بيشترين سود نصيب تبليغ کنندگان خواهد شد.

    - در اين سيستم فروشنده براي هر محصول، درصد ثابتي از کل قيمت محصول را بابت هزينه تبليغات مشخص مينمايد که بعد از فروش آن محصول، درصد مربوطه از حساب فروشنده کسر و به حساب تبليغ کننده واريز مي شود.

    - تبليغ کننده ميتواند گزارش کامل سفارشها و آخرين وضعيت آنها را در پنل اختصاصي خود مشاهده نمايد.

    - با توجه به اعتبار ايران مارکت سنتر، تبليغ کنندگان هيچگونه نگراني از بابت واريز به موقع درآمدهاي خود نخواهند داشت.

    - هيچ واسطه اي بين تبليغ کننده و تبليغ دهنده وجود ندارد و درصد همکاري نيز، مستقيما توسط تبليغ دهنده تعيين ميشود.

    حتما عضو شو ضرر نداره

    سلام
    مطلبت جالب و عالي بود
    به منم سربزنيد
    راستي از مطلبتون در وبم کپي کردم بااجازتون
    + گلناز 

    سلام

    خواندن قران دلها را ارامش مي بخشد.ممنون

    سلام

    سايت بزرگ هيجان در نظر دارد براي گسترش فعاليت هاي خود اقدام به گردآوري جمع کثيري از وبلاگ نويسان و سايت نويسان حرفهاي در يک محيط کاملا حرفه اي نمايد .

    به همين منظور در پي بررسي هاي مديريت سايت هيجان به اين نکته پي برديم که شما مي توانيد کمک و همکاري خوبي را باسايت هيجان داشته باشيد .

    شرايط درج مطلب

    1- بهتر است مطلب جديد باشد .

    2- سعي کنيد در انتهاي مطلب نام خود را بنويسيد .

    اگر سوالي داريد مي توانيد به ايميل choobak33@yahoo.com به صورت چت

    و يا ارسال ايميل به choobak33@gmail.com يا info@haiajan.com مراجعه نماييد .

    با تشکر مديريت سايت هيجان : مرتضي فروتن تنها از بيرجند

    سلام مجدد

    ادرس وبلاگ و ايميلم را اضافه كردم

    سلام

    مدتيه دارم روي يك طرح تورسيتي كار ميكنم و چون دوست داشتم مطالبي از قران در مورد سفر و گردشگري نيز به مطالب وبلاگ اضافه كنم در طي جستجو وبلاگ شما را پيدا كردم.و مطلبتون را اضافه کردم و اميدوارم راضي باشد

    لطفا به وبلاگم سري زده و بيشتر راهنمايي کنيد

    با تشکر

    15ارديبهشت‌؛ آخرين مهلت ثبت‌نام اينترنتي دوره تدبر در قرآن‌کريم


    اداره آموزش سازمان فعاليتهاي قرآني دانشجويان کشور از دانشجويان در مقاطع مختلف تحصيلي و کارکنان دانشگاه‌ها با حداقل مدرک ديپلم، جهت شرکت در دوره آموزشي تدبر در قرآن کريم ثبت‌نام به عمل مي‌آورد.


    ثبت نام در اين دوره آموزشي، از طريق تماس تلفني با شماره 66951158-021 تا تاريخ 15/2/89 امکان پذير خواهد بود.


    شايان ذکر است دوره آموزشي تدبر در قرآن کريم در اين دوره توسط استاد اسماعيل عاکفي در روزهاي شنبه از ساعت 17:30 تا 18:45 و پنجشنبه ها از ساعت 9:30 تا 12:30 دقيقه در محل اين سازمان واقع در خيابان انقلاب، خيابان قدس، خيابان بزرگمهر، پلاک 85 ارائه خواهد شد.


    قابل ذکر است شروع دوره از تاريخ 18 ارديبهشت ماه است و تا تاريخ 8 خردادماه ادامه پيدا خواهد کرد.

    [گل]اللهم عجل لوليك الفرج[گل]

    سلام همراه خوبم !كه مدتيه به ما سر نميزنيد. با دو شعر زيبا به روزم ومنتظر حضور سبزشما وبقيه ي دوستان هستم .درسته وبلاگ ما كلبه ايست درويشي اما در خانه ي ما رونق اگر نيست صفا هست آنجا كه صفا هست انشاءلله در آنجا نور خدا هست يا حق[بدرود][گل]

    سلام پسر گلم....

    ممنونم كه بهم سرزدي.واقعا كه وب جالب و مفيد و از نظر مطالب زيبا و پرمحتوايي داري.. بهت تبريك ميگم.و برات آرزوي سلامتي و موفقيت دارم.بازم بهتون سر ميزنم.

    التماس دعا.

    + محمد معموري 
    هر چيزي را درباره شما مي‏توانستم حدس بزنم غير از اين که وبلاگ نويس باشيد. خيلي خيلي تصادفي وقتي داشتم جستجو مي‏کردم به وبلاگ شما رسيدم. خيلي خوبه که مستقيما اين طوري در ارتباط هستيد. دمتون گرم! در واقع داشتم روي نتايج جواب کار ميکردم. يک آيه ديگه هم داريم در قرآن فَاقصُص‌ِ القَصَص‌َ لَعَلَّهُم يَتَفَکَّرون‌ در واقع سفر در ديدگاه قرآني مشاهده و مطلع شدن از تاريخ گذشتگان براي ديدن سرانجام آنها است. پيامبر خود در نوجواني در سفرهاي تجارتي که با عمويش مي‏رفت، احتمالا خرابه‏هاي قوم عاد و ثمود را مشاهده کرده‏اند و ديدن اين خرابه‏ها براي ايشان در آن سن آموزنده بوده است.

    از اين که همينجوري تصادفي وبلاگتون پيدا کردم خوشحال شدم.

    پاسخ

    سلام اقاي معموري عزيز از مطلب شما هم استفاده كردماز لطف بسيارزيادتون ممنونم البته قبلا بيشتر فرصت داشتم از سال ولي الان كمتر توفيق اين كار را دارم ارادتمند
       1   2      >