mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

سلام

ممنونم از لطف شما

من آپم . منتظر حضورتون هستم.

ياحق

بنام خدا

نام تو خورشيدي است که زمين با تمام کوههايش به طوافش احرام بسته است. من تو را نه مي گريم و نه مي خندم، مي گريم برچشمهايم که جز تو را ديده است و مي خندم به اشکهايم که جز به دنبال تو دويده است.

از تو همان"هيهات من الذله" کافيست، تا جهاني را شاه چراغ باشد و تمام درهاي بسته را شاه کليد، و تمام زمينهاي سرد را آفتابي که حيات را بروياند.

راستي تو در آن ظهر مقدس و گرما ريز، که هزار صبح تا قربانگاهش دويده اند، چه ديدي که نازکاي گلويت هزار تيغ کج آيين را پاسخي درست شد؟

تو در آن خاک آسماني، آن گودال سربلند چه چيز را تماشا شدي که سرشارتر از هميشه تا کوفه، تا شام، تا هر کجا که "ظلم آباد" است خدا را آيه آيه باريدي؟

توچه ديده اي که عاشق تر از هميشه خدا را رصد شدي؟

کدام جام ، سيرابت مي کرد که دجله و فرات حقارت خود را گريستند و تا لبهايت بالا نيامدند؟

سلام ممنون از حضورتون منتظر مطلب جديدتون هستم

سلام و بينهايت سپاس

به نكته خيلي جالب و مهمي اشاره كرديد

باور و يقين از دو راه ميسر است :

1-عقل ...كه قابل استدلال است

2- دل ....كه شايد غير قابل برهان و بيان باشد .

سلام آقاي شمس

تعزيه‏ها قبول

راستش آقاي شمس من از خود كار خسته نيستم از شيوه كار ناراضيم از اينكه كار رو تو اون دم مي‏خواهيم انجام بديم بدون زير ساخت و بدون استراتژي! همينطوري يلخي!!!! از اين خسته‏ام كه ديگه انگار كسي به اين فكر نمي‏كنه كه بايد قدمهاي اول رو محكم برداشت و زير قدمها رو محكم ساخت تا فرو نره!.... و خيلي حرفهاي ديگه

بماند!

ممنون كه اومديد

سلام

ايام ا.. دهه فجر بر شما مبارك انشاالله كه هميشه موفق باشيد عزيز

التماس دعا يا علي(ع)

سلام بر امام زمان

سلام بر سيدالشهدا

سلام بر شهيدان

****************

سلام عليکم!

بياييد40 شب نماز امام زمان را براي اربابمان بخوانيم تا اگر حضرت زهرا ازما پرسيد: چرا فرزندم را تنها گذاشتيد، حداقل سرمان را پايين نگيريم. تا امام زمان بداند که تنها نيست و حداقل ما هستيم...

به خدا امام زمان ما خيلي غريب است. خيلي...ما اهل کوفه نيستيم، اما نکند مراممان مرام بي مرامي کوفيان باشد..امام زمان را صدا بزنيم: بيا، اما وقتي آمد تنهايش بگذاريم.سيدالشهدا72 يار وفادار داشت، اما به خدا امام زمان3 نفر يار خالص ندارد که اگر داشت مي آمد..

اگر اربابتان را دوست داريد با شرکت دراين برنامه مقدمش را ازقلب هايتان فرش کنيد.

براي ثبت نام دراين برنامه معنوي و اطلاعات بيشتر به وبلاگم مراجعه کنيد...ضمناً اگر خدا خواست مي خواهيم ازعاشورا شروع کنيم.من نه، امام زمان منتظرتان است...يازهرا.

سلام دوست خوبم

ممنون از حضور شما در نافذ. از مطالب شما استفاده كردم

موفق باشيد.